2016年2月19日 星期五

▐ 保養▐ 又到美白時間 ☆ SK-II GenOptics 助我鑽白透亮...*



雖然天氣仲係忽冷忽熱又乾又濕,但各大品牌已紛紛推出美白產品近接夏日來臨
早前就有幸受到 SK-II 的邀請認識一下新推出的兩款美白精華及率先體驗可怕的 Magic Ring 肌膚雲亮測試XD


成檯都係 SK-II 的美白家族!你又知唔知邊幾件係新品呢?



其實我係第一次參加 SK-II 舉辦的活動,之前都知道 SK-II Event 好多野玩
所以都好期待,而今次就有上圖呢個萬花筒拍攝裝置


影出黎效果就係咁架喇!好得意呀!


現場仲有好多 props 提供可以慢慢 selfie,我好鐘意個舊白雲


每位出席都有一本印刷精美極似 passport 的小冊子,用黎做咩?


就係記錄 Magic Ring 肌膚雲亮測試結果
SK-II 的 Magic Ring 我唔係第一次做,但每次都會推出新測試功能

而今次肌膚雲亮測試係全球首個皮膚測試儀器去將皮膚底層形象化,透過量化臉上斑點和暗沉,分析肌膚淨透度與淨透範圍而得出「肌膚淨透指數」

亮白線內的範圍愈大,並黑色線與藍線之間的雲區愈小表示肌膚愈鑽光淨白,相反面積愈小,表示肌膚受到紫外線侵害,使色班形成,阻止肌膚透出自然光彩



開始時我形容係可怕的 Magic Ring 肌膚雲亮測試是沒錯的
我的皮膚本身已經不好,問題多多,痘痘問題一直反反覆覆
所以測試出來的結果真的好可怕,而我的「肌膚淨透指數」只有 69,合格線是 70 (哭)
雖然結果非常不理想,但可以令我更了解自己的肌膚底層,從問題根源入手改善肌膚都未嘗唔係好事黎嘅!



玩完一輪就坐定定聽介紹同埋食野喇!放工出黎都幾肚餓
今次活動於 Popsy Modern Kitchen 舉辦 (地址:中環威靈頓街 198 號 The Wellington 5 樓)


個 Set 好精美


一啖 KO 一件,甜鹹點都好好食!


仲有呢個甜品,將熱牛奶倒入白朱古力就會溶化,好似食緊早餐牛奶粟米片加生果,好好食


今次要介紹的兩位美白主角分別是:
[左] SKII GenOptics Spot Essence 肌源淨斑精華
[右] SKII GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華


研究發現,20-30 歲之間的女性其肌膚失去光澤的速度比 30-70 歲之間快 5 倍之多
而 UV 對皮膚的傷害更多達 10 種,可以分為可見及不可見問題

因此 SK-II 以全方位修護及防禦斑點成為概念首創「肌因光感科學 (GenOptics)」技術,
結合「肌因科學 (Genomic)」與「光感科技 (Optics)」,藉由精準掌握影響肌底光蘊關鍵「鑽光 miRNA」因子,有效修護 UV 10 大傷害,同時抑制黑色素增生,深層代謝隱藏於肌底斑點,令肌膚鑽白透亮




而肌源鑽光精華採用鑽光淨白複方,上圖其中 3 種重要成份均有效清除色素及暗沉

(全新成分) 美國奇蹟西梅複合物 / 濃縮 PITERA / (全新成分) 肌醇 Inositol




除了以上 3 種成分外,還有 Pixel white (超解析光感鑽白因子)、De-melano P3C (葵醯胺)、UME Extract (日本杏萃取物)等成分

研究顯示,只需使用肌源鑽光精華 8 星期,明顯大幅提升肌膚清晰度




當日仲有一小段測試影片睇到我地嘩嘩聲呀!上圖可見肌源鑽光精華真係好堅!



建議晚上使用肌源鑽光精華改善膚色及頑固色斑


而日間就用肌源淨斑精華,在強烈紫外線照射下可有效截斷終止黑色素形成,同時減少可見及隱藏色斑



深知醜婦終須見家翁,我也不忌諱把差到爆的測試結果 show 出來了...
只希望這段時間 SK-II 可以助我改善肌膚問題 Change My Destiny
讓我再試用多一段時間做多次 Magic Ring 肌膚雲亮測試才跟大家報告吧:)


https://www.facebook.com/SKIIHK/


#GenOptics
#Aura
#Spotless
#changedestiny
#SKIIHK
#SKII



就這樣

沒有留言:

張貼留言