2016年8月26日 星期五

// SK-II // 我要變大眼 ❤ R.N.A. Power 出動!


由細到大都好多人話我對眼好大,早前出席完 SK-II 新品發佈會先知原來隨著年齡增加,雙眼係會慢慢縮細架!(大驚) 

有見及此,SK-II 特別研發全新 R.N.A. 立體緊緻修護眼霜,全方位縱橫緊緻眼周肌膚,令大家重現閃亮大眼



到達之後立即把握時間用 Magic Ring 測試一下皮膚狀態先!


之前介紹的 SK-II 精華我一直在用,近期才剛剛用光,皮膚狀態唔算好好但對於我已經好不錯了!仲好記得未用之前我是 32 歲.........所以而家 27 歲我都好滿足



今次 Magic Ring 仲新增一項新功能 --- 閃亮大眼測試 ,從縱向 、 橫向檢視眼部緊緻度,有助探索眼睛縮小的潛在風險,預測眼周的未來肌膚狀況及眼睛於 15 年後的大小 

透過分析眼周肌膚得出的眼部縱橫緊緻指數,紅線代表縱向、藍線代表橫向,兩線之間的範圍越大代表眼部緊緻度越高,相反面積越小表示眼周肌膚流失飽滿,造成下垂鬆弛、加速睛 縮小的衰老現象

測試結果中規中舉,希望之後有進步啦:)



唔知大家又講唔講得出對眼睛有益的食物呢?
杞子、藍莓....仲有....um...


當日大會仲請左靚仔 oppa 同我地合照,好唔自然好生硬...我話我XD


R.N.A. 立體緊緻修護眼霜以 SK-II 首創的「 Radical New  Age Complex」調配而成 , 由 R.N.A. 複方中蘊含大豆精華及酵母精華的抗老成分,配合經典成分濃縮 PITERA 及綠球藻精華 , 再注入全新成份環狀引流因子 (紫花苜蓿及白羽扇豆萃取),從根源提昇眼部肌膚內在彈 性,修復同時強化肌膚





簡單介紹完不如坐底慢慢聽下介紹先啦!


可以一邊食一邊聽講解,爽!


SK-II 長達 15 年的 Akita 研究證實隨著年齡增長眼睛會逐漸變小,並揭示眼睛會在 20 歲開始於 15 年內縮小 20% ,發現 20 至 30 歲之間的女性其眼周縱橫緊緻度的下降幅度最快,所以真係唔好再講仲後生唔洗用 SK-II 住,及早預防總好過有問題先去改善



眼部所有結構皆連成一體,眼周肌膚鬆弛便會同時觸發內部肌肉彈性流失,雙眼就會愈來愈細,SK-II 憑著多年研究發現眼周的縱橫緊緻度是年輕的最大關鍵,透過掌握縱向緊緻 (撫平細紋) 與橫向緊致 (收細毛孔) 從而收緊眼周肌膚,雙眼會因此變得明亮並煥發年輕光彩



眼霜質地超滑又夠潤,唔錯!


雖然我都好期待雙眼可以愈用愈大,不過我唔貪心,只要唔變細都 OK XD


要閃亮年輕大眼除了產品外,配合按摩都十分重要!

《眼部按摩 3 部曲》

1. 先輕輕於眼周塗上 R.N.A. 立體緊緻修護眼霜,用無名指輕輕打圈至眼角淋巴位置




2. 於眼角打圈 5 次再拉至耳下



3. 上圖中眼窩附近的 5 個穴位分別按 2 次,每次 3 秒左右

最後如果有時間,可以將濕毛巾放入微波爐預熱 1 分鐘,然後輕敷眼部 10 分鐘 ,等待時同時轉動眼球作舒展運動 



如果可以搭配埋 R.N.A. 彈性再生精華及 R.N.A. 立體緊緻精華霜,改寫肌膚未來 15 年的命
運不是夢


我已經早晚都用緊 R.N.A. 立體緊緻修護眼霜,下次再同大家分享試用感啦 :)
期待我變更大眼啦!哈!


銷售點:SK-II 概念店及全線美容專櫃

太古城中心 232 舖  (Tel. 2670 2633)
九龍九龍塘又一城 G 層 22 號舖概念店  ( Tel. 3104 0263)


#RNAeye

#RNApower

#BiggerLookingEyes

#OverFlowingFirmness

#changedestiny

#SKIIHK

#SKII





就這樣

沒有留言:

張貼留言