2017年5月9日 星期二

// Ep1 // 非一般的暗瘡去印療程 ❤ DNA Renew Treatment...*

離結婚唔夠半年 (天啊!時間過得太快了...) 
在壓力、作息不定時等原因之下感覺暗瘡又再次想大規模侵襲
如果不是接近婚期我都可以慢慢處理,但今次我真係好驚情況愈來愈差

呢個時間收到 Belle Stage 邀請試皇牌 DNA Renew Treatment
主要針對暗瘡同去印!!!

可能你會諗唔係嘛!就結婚你仲搵塊面去較飛?
我明的,一般暗瘡療程都離不開恐怖針清、果酸等元素
前者我試過真係痛不欲生,塊面花晒唔洗講,手勢唔好仲會留疤留洞,最重要係針清時勁痛,每次去做療程就好似上戰場咁緊張!真係暗瘡未醫好皮質醇就已經過高

後者有機會令到皮膚愈來愈薄,暗瘡的確當刻有改善但之後再生都有可能因為皮膚變薄而難以容易去印,根本皮膚問題仍未解決

而 Bella Stage 的 DNA Renew Treatment 有別於坊間的暗瘡去印療程,非入侵性,整個療程謝絕一切會令肌膚變薄(如果酸)或留下傷口的儀器及產品,完全安全及低敏,特別適合皮膚薄甚至敏感肌


Bella Stage 位於旺角,已開業九年
療程明碼實價,無海鮮價,零隱藏性收費,亦可作單次或套票購買
所有儀器及產品均為原廠貨,療程所用之精華齊會即場拆裝
不設顧問房間,不用擔心硬銷問題出現



去到好快就可以入房


先洗面卸妝


塊面乾淨晒就到最重要的 DNA 通淋巴排毒按摩
利用獨家 DNA 精華配合人手通淋巴,加快排毒效果、血液循環
美容師按摩手勢輕柔,完全唔痛,簡直舒服到想訓覺
按完會感到微暖而肌膚亦已打開吸收營養管道喇!

之後會比精華停留一陣讓皮膚吸收,呢個時候我已經開始進入夢鄉


時間夠就進入下一個步驟

以 Direct High Frequency 全效高頻美容機為暗瘡進行殺菌消毒 (可配合肌膚需要加入不同的精華,加強效果)紫外線抑制細菌活動,阻止痤瘡的形成,而外加電流加強抗炎作用

部機會不停釋放紫外線,去到暗瘡/ 暗瘡印位置會特別大聲,但放心一 D 都唔痛,只係嘈左少少XD 聽到紫外線的 dee dee 聲心入面不期然想唱死啦 D 青春痘 (OK!我那些已經不是青春痘我是明白的XD)



最後敷上特製 DNA Mask 為肌膚加強水份,再休息一下Zzzzzz


一次療程已經有明顯效果,塊面乾淨左好多!
暗啞黃氣都一併得以改善
最重要係唔痛,而且仲要係舒服,打破左我對暗瘡療程普遍的想法


我最近的暗瘡都生 2 邊面,左邊仲要難搞的紅腫無頭瘡....
療程當晚回家已經看到暗瘡有收細冇咁紅,暗瘡印有變淡少少
一次就已經有這樣的效果,真係人生滿希望!!!!

我之後會繼續做 DNA Renew Treatment,再之後同大家報告一下囉!

注意事項:
療程期間避免進行入侵性的療程,如激光去斑、果酸等療程,脫毛則沒有大影響
如做完療程覺得太熱,可用凍水輕拍 
建議每 7-10 日為做一次療程 每次需時 60 分鐘

*** DNA Renew Treatment 試做價 $800 (原價 $1800) 套票:$9800/10次


Belle Stage 

地址:旺角彌敦道585號富時中心1601室 
電話: 2392 3733
Whatsapp預約熱線: 66894719


*療程由 Belle Stage 提供


就這樣

沒有留言:

張貼留言