2016年8月9日 星期二

// SUDIO // No Music No Gym ♫ VASA BLÅ 藍芽耳機 (含讀者優惠)...*


昨天在專頁簡單介紹左我同男友最近運動新寵 
來自瑞典的 SUDIO VASA BLÅ 藍芽耳機 (HK$680),今日就來詳細分享一下吧!

先送上讀者優惠:
凡於Sudio官網(香港站)購買任何產品,均享 20% 退稅折扣,輸入優惠代碼「CatHui」更額外再享有 85 折,有需要就用啦:)



除左去經銷據點購買之外,最方便就係可以到官網網購,而全港都是免運費的
送來的時候有 Bubble 紙袋包好,包裝盒完全冇任何凹陷破損


呢個包裝其實用來送人都唔錯架!


我本身已經有一個藍色的,剛好有試用邀請就借花敬佛送給男友當生日禮物之一


VASA BLÅ 藍芽系列一共有四色,男友揀左最百搭的黑色 x 玫瑰金


打開之後好清晰分好耳機同配件



盒內所以野都已經由上至下左至右排列好
保用証、叉電線、說明書、Quick Start卡、耳機夾、唔同尺寸耳塞、耳機包

順帶一提,原來 SUDIO 堅持以人手工藝代替一系列機械生產程序,每次限量製 80 至 500 對耳機架咋!



可能知道太多人討厭打開多國語言的說明書,所以有張貼心的 Quick Start 卡lol


秉承瑞典簡約設計風格,省略沒必要的機身部份,並採用輕盈物料製成,線條簡約俐落
機身重量只有 14g ,輕盈易攜


叉電位



另外我最最最欣賞就是 10 分鐘快速充電,好岩臨出門口先醒起唔記得叉電的人(即係本人...)


充電時間:10分鐘(快充),120分鐘(電池充滿)

充滿電后的電池時長:8小時(不間斷使用),10天(待機)


我自己做重訓都幾多大動作,有呢個耳機夾就穩陣好多


連接手機方法都好簡單易用


藍色係我私伙的,呢個色男女都可以用呀!




我都好鐘意呢個真皮耳機包,唔駛下下打晒風嘛


接收方面又如何呢?

距離設備的最大范圍:方圓 10 米以內

放低個袋同電話 Gym Room 內周圍走都聽到


信我!用左藍芽耳機做運動之後一定唔會番轉頭,
除非要用又唔記得叉電,但而家有 10 分鐘快叉就已經唔再係問題了!


音樂同煲劇都係我運動動力之一,而藍芽耳機音色好都好重要架!

VASA BLÅ 內置尖端的驅動程式與音頻放大器,兩者結合令耳機表現出色

* SUDIO 曾在多個國際級電子展中參展,包括IFA(德國)及CES(美國),當中VASA BLÅ 嬴得極佳口碑,廣獲「音質超越傳統掛線耳機」、「輕巧及簡約設計與別不同」等好評


我地比較特別,近年先愈來愈多情侶野,今次係藍牙耳機,其實唔知有冇人留意到呢?


我真係有運動架!唔記得呢日係跑完步定踩完單車所以出晒汗XD
左圖純粹 Show 下 ching 借比我的玩灰色髮泥,效果唔錯喎!心思思想買其實顏色玩下


當然除左運動平日出街都可以用啦!


而家購買仲可以揀要唔要埋我手上呢個 SUDIO 帆布袋,供應期有限,先到先得的


身為帆布袋控緊係鐘意啦!簡單得黎仲有暗隔添!做 gym 用剛剛好

大家有興趣就記得記得記得輸入優惠代碼「CatHui」喇!!

P.S. : 從 sudiosweden.com 網站購買的產品均可享受 14 天無條件退貨政策



* 黑色耳機由品牌提供


就這樣

沒有留言:

張貼留言